Известие

Collapse
No announcement yet.

забива между 4000 до 5000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    :
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Каква логика само... и защо така смяташ за вариатора?
    Ами първо защото не знам как му върви колата преди 3000 оборота, и второ ако не му работише вариатора нямаше да пита защо прави така Приказката за майсторите и сервизите нали я знаеш.
    Last edited by Доко; d.m.y г., 21:52.

    Comment


    • #32
      Тъй като съм аматьор трябва да започнете от по-далеч....първо за какво отговаря вариатора?! Принципно това става не само когато е студена, а дори и когато е загряла колата. На предавка до към 3000 колата сякаш по-спънато върви...след 3000 някъде все едно излита....при Лисан ходих, той спомена, че не ми работи Ламбда сондата и имам проблем с вариатора, но не ми остана време да го питам за това...моля, ако може някой да ми поясни...
      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

      ВАЗ 21079 1990 г.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
        Тъй като съм аматьор трябва да започнете от по-далеч....първо за какво отговаря вариатора?! Принципно това става не само когато е студена, а дори и когато е загряла колата. На предавка до към 3000 колата сякаш по-спънато върви...след 3000 някъде все едно излита....при Лисан ходих, той спомена, че не ми работи Ламбда сондата и имам проблем с вариатора, но не ми остана време да го питам за това...моля, ако може някой да ми поясни...
        Вариатора бутва аванса на смукателните клапани. В движение от 1800 до 4250 оборота приблизително на вариатора му се подава масло и той завърта смукателния вал напред, за да отвори клапаните по-рано. След 4250 оборота вариатора се връща отново в първоначална позиция, като също се активира винаги когато върнем педала на газта и когато достигнем отново 1800 оборота се деактивира. Обикновено намалената мощност преди 3000 оборота придружена от специфичното буботене при подаване газ се дължи на лошата му работа.
        Last edited by oem; d.m.y г., 19:22.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Благодаря....тъй като и това не помня добре....един вариатор и Ламбда сонда с труд на каква сума стъпват?! Някой има ли представа?!!
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
            Благодаря....тъй като и това не помня добре....един вариатор и Ламбда сонда с труд на каква сума стъпват?! Някой има ли представа?!!
            Между 350 и 500 според майстора и сервиза.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Ама тоя проблем не е задължително да е от вариатора. Може да е от управляващия соленоид, може и изощбо да не е свързан с вариатора. Може зацепването да е объркано или да има други проблеми по инжекциона... трябва да се види с точност преди да се предприема купуване на части.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Абе обяснете му простичко на човека, че всички TS са така - до 3000 оборота са "спънати коне" и след това "се събуждат" . Усещането е именно като при турбинирана кола.
                Колега, това се получава именно заради вариатора и във форума има много писано по въпроса. Именно и затова на така формулиран от теб въпрос, колегата Доко ти е отговорил. Тракащ вариатор не е задължително = на неработещ. Има доста алфи на които им тракат вариаторите, но това не пречи да вървят като пушки. Общо взето шума е дразнещ - като на дизел.
                А вече за ламбда сондата, това е нещо съвсем друго и то няма връзка с вариатора - от нея проблемите са свързани най-вече с голям преразход на гориво. Ако е умряла напълно, тогава трябва да ти е записала грешка.
                Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 21:39.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                  Абе обяснете му простичко на човека, че всички TS са така - до 3000 оборота са "спънати коне" и след това "се събуждат" . Усещането е именно като при турбинирана кола.
                  Колега, това се получава именно заради вариатора и във форума има много писано по въпроса. Именно и затова на така формулиран от теб въпрос, колегата Доко ти е отговорил. Тракащ вариатор не е задължително = на неработещ. Има доста алфи на които им тракат вариаторите, но това не пречи да вървят като пушки. Общо взето шума е дразнещ - като на дизел.
                  А вече за ламбда сондата, това е нещо съвсем друго и то няма връзка с вариатора - от нея проблемите са свързани най-вече с голям преразход на гориво. Ако е умряла напълно, тогава трябва да ти е записала грешка.
                  Благодаря ти за пояснението, колега. Идеята е, че има такова "чукане" на вариатора, той даже майсторчето още като го чу и каза-"за смяна"....относно ламбда сондата....на компютъра ми показа една цифра 0.45, която не се променя изобщо. Спомена, че ако така изобщо не се променя, по време на работа на мАтора, значи Ламбда сондата e заминала....но аз си зададох въпроса какво ли ще стане ако продължавам да си карам с тези два проблема...примерно дали колата би могла да ме остави някъде?!
                  Last edited by milev86; d.m.y г., 21:48.
                  ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                  DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                  ВАЗ 21079 1990 г.

                  Comment


                  • #39
                    За вариатора няма проблем - като се разтрака, обикновено се практикува да се сменя при обслужването на мотора, иначе не си струва само за него пак да се раколачва целия ангренаж. Иначе за ламбдата те съветвам да я смениш колкото се може по-скоро, защото когато е грешно смесообразуването, то и горенето не е правилно с произтичащите от това последствия.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Здравейте, онзи ден си купих 156 2.5 v6 Направо супер колата,но за съжаление без проблеми не може да мине . И при мен има забавяне при 5000 оборота,тамън да даде всичко от себе си и бамм :X. Като звъннах на моя майстор вика "ще я водим в Алфа" - ?! . Ако грешката е в дебитомера на компютър ще я покаже ли?
                      Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                      Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
                        Здравейте, онзи ден си купих 156 2.5 v6 Направо супер колата,но за съжаление без проблеми не може да мине . И при мен има забавяне при 5000 оборота,тамън да даде всичко от себе си и бамм :X. Като звъннах на моя майстор вика "ще я водим в Алфа" - ?! . Ако грешката е в дебитомера на компютър ще я покаже ли?
                        Отиди при някои от доказаните майстори,които знаят какво правят,ако не искаш да останеш разочарован още в самото начало...
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                        Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                        http://www.family-sozopol.com/

                        Comment


                        • #42
                          Мерси,но може ли да ми кажете къде се намират такива? ) Всмисъл ,кажете един ,двама и къде са им сервизите..
                          Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                          Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
                            Мерси,но може ли да ми кажете къде се намират такива? ) Всмисъл ,кажете един ,двама и къде са им сервизите..
                            Ето тук можеш да си избереш: http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #44
                              Браво ,хора Много ви благодаря.
                              Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                              Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от pecata Покажи съобщение
                                здравейте, много се радвам че форума се възобнови!
                                един проблем много ме мъчи от 1-2 месеца - писах за него, но никой не можа да ми помогне, та да питам отново.
                                межу 4000 и 5000 об/мин при рязко ускорение понякога се появява едно страннно забиване (все едно съм отпуснал за момент педала на газта), а от 5000 натам пак си набира но по - бавно. карам само с 100 октана и не свети нищо и по сервизите не виждат нищо нередно.
                                та от какво мое да е това? много ме трови!!! още малко и трабаньете ще почнат да ме изпреварват!!!


                                На милион % е дебитометара, моята правеше абсолютно същото и преди 2-3 дни го смених и проблемат изчезна както и 50-те евро от протмонето ми

                                Comment

                                Working...
                                X